התיק של ינון

משחק המשקיעים של אלטשולר שחם ו- TheMarker

07/02/2012 • ינון אריאלי

שלום חברים,

כבר סיפרתי לכם לפני מספר שבועות על משחק ההשקעות הנחמד של אלטשולר שחם ו- TheMarker בפייסבוק. למי שבמקרה פספס (ועדיין לא הצטרף, הנה קישור למשחק), מדובר במשחק השקעות בו אתם מקבלים 100,000 שקלים וירטואליים, ויכולים לקנות ולמכור מניות ותעודות סל ישראליות כרצונכם. המטרה, כמו בחיים, להשיג את התשואה הגבוהה ביותר (ההבדל, זה לא כואב כשמפסידים כסף, ובנוסף יש פרסים למנצחים).

מעניין לראות שההיענות למשחק די גדולה. לפי TheMarker, בשבוע האחרון התבצעו כ- 19 אלף עסקאות במשחק (יש כ- 8,000 שחקנים). לא מעט. מה שמפתיע, הוא שהמניה הפופולאריות ביותר במשחק היא דווקא בזק ולא טבע. כצפוי, כמו בעולם האמיתי, מניות הגז-נפט אהובות על השחקנים.

עכשיו, מפעילי המשחק מציעים פרס שווה נוסף: השחקן שיספר על אסטרטגיית ההשקעה המעניינת ביותר, יזכה לראיון מצולם בדה-מרקר. בהחלט שווה! זה הקישור להעלאת הסיפורים שלכם: http://tinyurl.com/7gxq9hy .

אגב, האסטרטגיה שלי היא מאוד פשוטה – קניתי את המניות הזולות ביותר שאני מכיר (מבין אלו שניתן לקנות), ואני מתכוון לעדכן את התיק אחת לחודש. עד עתה זה לא הוכיח את עצמו, אבל מי יודע, יש עוד חודשיים לשחק אז אני עדיין אופטימי…

ולסיום, קבלו סקופ בלעדי – הרכב התיק הנוכחי שלי במשחק. כמו שאתם יכולים לנחש, ההימור על די פארם לאחר הנפילה שלה, לא השתלם. כבר אמרתי שאני עדיין אופטימי…

מה דעתכם?

רוצים לדעת איזה מניות אני קונה עכשיו?
לחצו כאן לצפייה בתיק שלי

איך לקנות מניות שעולות במאות אחוזים בשנים הבאות? 

X